Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Economie
  5. Turbulenzen in Deutschland Zu Beginn Des 21. Jahrhunderts: Was Bleibt Von Der Deutschen Wirtschaftlichen Identitaet?- l'Allemagne Au Début Du XXI E Siècle: Une Identité Économique En Pleine Transformation

Turbulenzen in Deutschland Zu Beginn Des 21. Jahrhunderts: Was Bleibt Von Der Deutschen Wirtschaftlichen Identitaet?- l'Allemagne Au Début Du XXI E Siècle: Une Identité Économique En Pleine Transformation

Paperback | Frans, Duits | Convergences | nr. 54
€ 127,45
+ 254 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Globalisierung, Jahrtausendwende... Wie gelingt es der deutschen Wirtschaft und der deutschen Gesellschaft, den Herausforderungen der Globalisierung gerecht zu werden? Liegt der Schlüssel zum Erfolg in dem Balanceakt zwischen Tradition und Innovation? Gibt es eine neue deutsche wirtschaftliche Identität nach der Jahrtausendwende? Hat «Made in Germany» noch einen Sinn? Solche Fragen werden im vorliegenden Tagungsband von deutschen und französischen Experten verschiedenster Fachrichtungen betrachtet.
Changement de millénaire, mondialisation... Comment l'Allemagne parvient-elle à faire face aux grands défis économiques et sociaux du début du XXIe siècle ? L'une des clés de la réussite allemande serait-elle de savoir trouver un équilibre entre tradition et innovation, de s'adapter à la nouvelle donne internationale tout en conservant une identité propre ? « Made in Germany » a-t-il encore un sens ? Les contributions de ce volume qui ont pour auteurs des chercheurs français et allemands de disciplines différentes, apportent des éclairages variés sur une économie et une société allemandes en proie à toutes sortes de transformations.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
324
Taal:
Frans, Duits
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 54

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783034300735
Verschijningsdatum:
5/11/2009
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 210 mm
Gewicht:
449 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 254 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.