Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Beginning by posing the question of what it is that marks the difference between something like terrorism and something like civil society, Brassington argues that commonsense moral arguments against terrorism or political violence tend to imply that the modern democratic polis might also be morally unjustifiable. At the same time, the commonsense arguments in favour of something like a modern democratic polis could be co-opted by the politically violent as exculpatory. In exploring this prima facie problem and in the course of trying to substantiate the commonsense distinction, Brassington identifies a tension between the primary values of truth and normativity in the standard accounts of moral theory which he ultimately resolves by adopting lines of thought suggested by Martin Heidegger and concluding that the problem with mainstream moral philosophy is that, in a sense, it tries too hard.