• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Trust and Digital Business

Theory and Practice

€ 244,45
+ 488 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Trust and Digital Business: Theory and Practice brings together the theory and practice of trust and digital business. The book offers a look at the current state, including a comprehensive overview of both research and practical applications of trust in business. Readers will gain from this book in the following areas: knowledge across disciplines on trust in business, theoretical underpinnings of trust and how it sustains itself through digital dissemination, and empirically validated practice regarding trust and its related concepts. The international team of authors from seven countries (Finland, Germany, Italy, Malaysia, Poland, Turkey, and the U.S.) ensures the diversity and quality of the content.

The intended audiences of this book are professionals, scholars, and students.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
268
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032210520
Verschijningsdatum:
14/10/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 488 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie april
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.