Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Trust

The Best Way to Manage

Reinhard K. Sprenger
Paperback | Engels
€ 34,95
+ 69 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In business, nothing is more important than trust. No company can prosper without trust between management and employees, among colleagues and partners, and between the organization and the outside world. Trust is the strongest foundation for customer loyalty, staff motivation and market confidence.

This book brings trust out of the realm of ideals and the reveals that it isn't just a virtue, but an economic necessity, especially for a company operating in today's turbulent markets. The author explodes a number of dangerous myths about trust: that it is no more than a feel-good factor, that it has to be earned, and that trust is fine but control is better. He shows that the mistrust prevalent in many corporations can incur huge commercial costs, and explains the quickest and most direct ways for a company to win trust.

Reinhard Sprenger is a passionate advocate of putting trust into action in the way companies are run. As he shows management rhetoric is one thing; genuine, deep-seated and widespread trust quite another. In the end, real trust will do more for a company's security than any security measure, exert control more effectively than any control system, and create more value than any value-creation programme.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783593385419
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
140 mm x 10 mm
Gewicht:
252 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.