Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This collection of texts recalls the climate of the theological background of the Reformation in Geneva. Although there is only one among the five treatises (the Confession of Faith of 1537 by William Farel) which relates directly to the events of 1536, nevertheless all five have the same orientation. The Epistle to all lovers of Jesus Christ (1536), Calvin's Reply to Sadolet (published here with the Cardinal's Epistle), the Little Treatise on Holy Communion (1541) and the Treatise on Relics (1543) emphasise the same group of ideas. Calvin and Farel take great trouble to convince the public at large of the need for the Reformation is still not acknowledged and are engaged in putting the faithful on their guard against the abuses of the Church of Rome. Their wish is to preach "true piety", which for the Reformers means piety which depends as little as possible on any "human manufacture".