Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Trouble in the workplace - whether it is bullying, harassment or stress - is always in the headlines. Yet, in many discussions, the research and statistics that are cited prove unreliable. This book summarizes the largest specialist research programme on ill-treatment in the workplace so far undertaken. It provides a powerful antidote to half-truths and misinformation and offers a new way of conceptualizing trouble at work, moving the discussion away from individualized explanations - and talk of 'bullies' and 'victims' - towards the workplace characteristics that cause trouble at work. The biggest problems arise where organisations fail to create a workplace culture in which individuals really matter. Paradoxically, these are often the organizations which are well-versed in modern management practices.