Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Este cuaderno propone más de 100 actividades variadas y progresivas, en consonancia con las pedagogías de Singapur y de Maria Montessori, para que los niños de 3-4 años descubran las matemáticas. Con un enfoque basado en imágenes, las actividades llevan a los más pequeños a representar de forma gráfica muy clara (esquemas y dibujos) los números y las situaciones matemáticas. A lo largo de este recorrido de iniciación a las matemáticas, podrán descubrir cada nuevo concepto mediante actividades de manipulación graduales, en las que deberá verbalizar su razonamiento: los números (primero hasta el 3 y, a continuación, hasta el 6 y el 10), las longitudes, las formas, las bases para abordar las sumas y las restas. Y así consolidar el aprendizaje por medio de actividades en las que puede aplicar de nuevo las estrategias descubiertas a lo largo de sus manipulaciones: representar esquemáticamente las cantidades y luego utilizar los símbolos matemáticos adaptados para pasar a la representación abstracta.