Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When Triumph were reborn in a stunning manner in 1961, most expected that the top-of-the-range sports machine would be labelled as a Bonneville - but no - top sports honours were awarded to motorcycles carrying the world 'Daytona' in their title. Daytona notoriety appeared in the form of the Daytona 1200, a machine of truly awesome performance. With the T595 Daytona, however, Triumph built the first of their truly market sector-leading sports bikes using entirely new engine and cycle parts.This portfolio of articles traces the progress and successes of Triumph's Daytona models over their 15 years of production. Included are model introductions and 'first rides', road, comparison and 'used bike' tests plus full specifications and performance data. Advice is also offered on acquiring a good pre-owned Triumph Daytona.