Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Encompassing the full development of the Triumph 2000, from the early Vanguard model to the Mark 2 models, this book covers the revolutionary aspects of Triumph engineering, including the small-capacity six-cylinder engine and independent suspension, as well as the iconic Michelotti design and quality cabin. Packed with detail, the full evolution of the Mark 1 model is described, along with the introduction of the Mark 2 version, which was to have considerable success as a rally car. The Triumph 2000 is also compared to its main British competitor, the Rover P6. The journey finishes with the takeover by British Leyland, and all the subsequent implications for Triumph. Kevin Warrington offers an essential guide to the Triumph 2000, with a wide range of photographs and features.