Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This engaging book begins with the history of Triumph, its rescue by the Standard Motor Company and the quest to replace the bestselling Herald with a more modern design, including the strong influence of the Italian designer Giovanni Michelotti. Triumph 1300 to Dolomite Sprint covers the full range of models that succeeded the successful Triumph Herald. Starting with the front-wheel drive 1300 and 1500 models, author Kevin Warrington covers the conversion from front to rear-wheel drive, the introduction of the two-door Toledo and four-door Dolomite range and finishes with the range-topping high performance but fragile Dolomite Sprint. Including coverage of the Dolomite's strong sporting history, and with accompanying period and modern colour photographs, this book provides all the information the enthusiast will need about this remarkable range of mid-range Triumph cars.