Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book advances knowledge of how the academic field of educational technology and distance education has developed in Canada. It identifies key events and trends to provide new insights into the academic field by focusing on developments in Canada from 1968 to 2006. This book emerged from insights gained from key individuals in the field in Canada and from relevant documentation. This book traces out the development of educational technology in Canada built upon technological innovations achieved in the United States, but with uniquely Canadian characteristics. Interpretations generated from the data analysis suggest that the trend toward online and blended degree program creation in Canada from 2000 to the present offers an important new direction for educational technology program development. Knowledge obtained from this study should prove useful to administrators, researchers, university students studying educational technology, and instructors in educational communi-cations and technology academic programs.