Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Transnational Marketing and Transnational Consumers

Ibrahim Sirkeci
Paperback | Engels | Briefs in Business
€ 52,95
+ 105 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Transnational Marketing and Transnational Consumers are becoming increasingly common in today's globalizing and fast moving world of business. This book presents a fresh perspective focusing on the transnational character of organizations and firms while underlining the importance of the transnationality of marketing strategies for success. At the same time, it introduces the novel concepts of Transnational Consumers and Transnational Mobile Consumers which take into account the increasing human mobility and its implications for marketing success. This book gives flesh to the ever popular shorthand "glocal" referring to strategies thinking globally but acting locally. This is the reality of current business environment where the norm is fast mobility of goods, services, finance, and consumers.​

Transnational Mobility of Consumers is of increasing importance for understanding transnational marketing.

Prof. Ibrahim Sirkeci's new book, Transnational Marketing and Transnational Consumers, deals with this important issue in an excellent way. The book is highly recommendable for both academics and practitioners in International Marketing.

Svend Hollensen

University of Southern Denmark

Author of 'Global Marketing' (Pearson)

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
72
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783642367748
Verschijningsdatum:
29/05/2013
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 232 mm
Gewicht:
136 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 105 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.