Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Transnational Advocacy in the Digital Era explores the role of digital advocacy organizations, a major new addition to the international arena. Organizations such as MoveOn, GetUp, and Campact derive power and influence from their ability to rapidly mobilize members on-line and off-line and are shaping public opinion on many issues including climate change, trade, and refugees. Research in international relations (IR) has highlighted the influence of non-governmental organizations, which wield power through their expertise and long-term, moral commitment to an issue. However, no IR scholars have explored the spread and power of digital advocacy organizations. Nina Hall provides a detailed investigation of how these organizations have harnessed digitally networked power and can quickly respond to the most salient issues of the day, and mobilize large memberships, to put pressure on politicians. She finds that these organizations operate in a globalized world but tackle transnational problems by focusing on national targets. This new generation of activists have formed a strong transnational network, but still see the state as the locus of power.