• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Transmedia Television

Audiences, New Media, and Daily Life

Elizabeth Evans
Hardcover | Engels | Comedia
€ 195,95
+ 391 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The early years of the twenty-first century have seen dramatic changes within the television industry. The development of the internet and mobile phone as platforms for content directly linked to television programming has offered a challenge to the television set's status as the sole domestic access point to audio-visual dramatic content. Viewers can engage with 'television' without ever turning a television set on.

Whilst there has already been some exploration of these changes, little attention has been paid to the audience and the extent to which these technologies are being integrated into their daily lives. Focusing on a particular period of rapid change and using case studies including Spooks, 24 and Doctor Who, Transmedia Television considers how the television industry has exploited emergent technologies and the extent to which audiences have embraced them. How has television content been transformed by shifts towards multiplatform strategies? What is the appeal of using game formats to lose oneself within a narrative world? How can television, with its ever larger screens and association with domesticity, be reconciled with the small portable, public technology of the mobile phone? What does the shift from television schedules to online downloading mean for our understanding of 'the television audience'? Transmedia Television will consider how the relationship between television and daily life has been altered as a result of the industry's development of emerging new media technologies, and what 'television' now means for its audiences.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
220
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415882927
Verschijningsdatum:
14/02/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 391 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
KOM LANGS IN ONZE WINKELS

Hoera! Het is weer het Feest van het Boek

van 31/10 t.e.m. 03/11
KOM LANGS IN ONZE WINKELS
Feest van het Boek
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.