Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book focuses upon the experiences of students making the transition from sixth form to university English Studies and their teachers and lecturers. In recent years, this is an issue that has come under increasing scrutiny within the higher education sector and to a lesser degree within the sixth form sector. It is apparent from a growing body of literature that lecturers in higher education are unsatisfied with the relationship between A level and degree level manifestations of subject and with the ability of in-coming undergraduate students to bridge the gap between the two. It is equally clear from the literature that for many students, the experience of moving from A level to undergraduate study is a problematic and often painful process. This book considers matters of academic transition and pedagogic encounter within English Studies from the perspectives of both students and teachers.