Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The operation of a commercial shipping route through the Northwest Passage - a 1450 kilometre marine corridor linking Baffin Bay to the Beaufort Sea - has been a recurring dream of traders since the late fifteenth century. It is now fast becoming a practical possibility with the recent discoveries of hydrocarbon and other mineral resources. A consideration of the problems this will raise is urgently necessary. The Canadian Northern Waters Project, at Dalhousie University, Nova Scotia, has therefore initiated a four-year programme to investigate the feasibility of expanded arctic shipping and ocean development. This title is the first result of the project. The work provides, in chapters by different authors, an in-depth review of the outstanding environmental, technological, political, economic, social and legal issues associated with arctic resource use, development and management.