• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Transforming the It Services Lifecycle with AI Technologies
€ 58,45
+ 116 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

As more and more industries are experiencing digital disruption, using information technology to enable a competitive advantage becomes a critical success factor for all enterprises. This book covers the authors' insights on how AI technologies can fundamentally reshape the IT services delivery lifecycle to deliver better business outcomes through a data-driven and knowledge-based approach. Three main challenges and the technologies to address them are discussed in detail:

- Gaining actionable insight from operational data for service management automation and improved human decision making

- Capturing and enhancing expert knowledge throughout the lifecycle from solution design to ongoing service improvement

- Enabling self-service for service requests and problem resolution, through intuitive natural language interfaces

The authors are top researchers and practitioners with deep experience in the fields of artificial intelligence and IT service management and are discussing both practical advice for IT teams and advanced research results. The topics appeal to CIOs and CTOs as well as researchers who want to understand the state of the art of applying artificial intelligence to a very complex problem space.

Although the book is concise, it comprehensively discuss topics like gaining insight from operational data for automatic problem diagnosis and resolution as well as continuous service optimization, AI for solution design and conversational self-service systems.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
100
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319940472
Verschijningsdatum:
28/09/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
167 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 116 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.