Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
During much of the past century, training programs tended to fall into two camps: classroom instruction, which focused mainly on imparting knowledge, and on - the - job training, where the emphasis was on imparting skills. The former stressed the concepts, principles, rules, and procedures to be learned and evaluated in class. The latter stressed the behaviors to be displayed and evaluated in the workplace. More recently trainers and consultants have realized that their job is not primarily to impart information but rather to improve performance by changing behavior. And that's the focus of this book. Unlike the majority of books that are written primarily for training specialists and Human Resource managers, this book is chock full of helpful hints for anyone who is responsible for the performance of others, from group leaders and technical support people to owners of small businesses and supervisors, managers, and, yes, corporate executives. ----Preface by Scott B. Parry, PhD