Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Based on three years of ethnographic research with Bruce Springsteen fans, and informed by the author's own experiences as a fan, Tramps Like Us is an interdisciplinary study of the ways in which ordinary people form special, sustained attachments to Springsteen and his music and how those attachments function in people's daily lives. An insider's narrative about Springsteen fans--who they are, what they do, and why they do it--this book also explores the phenomenon of fandom in general. The text oscillates between fans' stories and ideas and the author's own anecdotes, commentary, and analysis. Cavicchi challenges the stereotypes of fans as obsessive, delusional, and even mentally ill, and explores fandom as a normal cultural and social phenomenon. He argues that music fandom is a useful and meaningful behavior that enables people to shape identity, create community, and make sense of the world.