Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the late 1800s, Denver and Rio Grande Railroad founder William Jackson Palmer had a dream of building a railroad from Denver south to Mexico City. While his dream ended at Santa Fe, New Mexico, greater profits were realized by extending his narrow-gauge railroad west across Colorado and New Mexico to Durango and the mines at Silverton. Rocky Mountain railfans and history buffs have long been familiar with the two remaining segments of the Denver and Rio Grande Railroad's narrow-gauge route: the Durango and Silverton Narrow Gauge Railroad, and the Cumbres and Toltec Scenic Railroad. These two railroads carry thousands of tourists every year. But what about the 111 miles between the two? What happened to the segment between Chama and Durango? Long since abandoned, travelers today can track this route along the highways and back roads of Northern New Mexico and Southern Colorado. With maps and historic and contemporary photographs, this book points the way to rediscovering this lost trackage. Branch lines, including logging railroads and the Farmington Branch, are also included, so the traveler has a complete guide to finding this long-gone section of the narrow-gauge railroad.