Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this competitive age, the need for qualified facilitators is constantly growing. A facilitator is a mediator and a negotiator, an organizational development consultant and process observer, a statistician and TQM expert, and an agent for positive change within an organization. A facilitator trains and educates, builds successful teams, and solves problems by listening and communicating well with others. The TQM Facilitator's Guide is for those interested in becoming facilitators and those who want to improve their present facilitation skills. It gives clearly defined standards on the role of a facilitator in an institutional organization and elaborates upon the characteristics of effective facilitators-flexible, constructive individuals who enjoy working with people. It also classifies facilitators into three distinct performance levels: Facilitator I for highly performing teams, Facilitator II for non-performing teams and Facilitator III for an organization's most critical teams. Both a practical handbook and a self-directed learning workbook, the TQM Facilitator's Guide is packed with interactive exercises and detailed descriptions of the Total Quality Management process and the methods by which facilitators go about initiating one. This book can help you transform your currently dysfunctional workplace into a productive, highly functioning environment full of teamwork, understanding and cooperation.