Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Information and knowledge play an increasingly important role in the implementation of public policies, in particular those of the Central and Eastern European Countries. They are involved in many respects in the elaboration of scientific programs. They are more and more present in the political decision making process and as topic for scientific conferences. They are often at the centre of international discussions on related topics, for example, differences in approaches to produce and apply knowledge or different responses to social function of information. A major lesson of these past years applies to democracy. Europeans demand more involvement in decisions that concern them. This demand goes weH beyond decision making. For public action to be acceptable and efficient, the whole process should become more democratic, from the defmition of the problems, to the implementation and the evaluation of solutions. In the context of conducting research on the consequences of scientific and technological advance, the Europäische Akademie Bad Neuenahr-Ahrweiler in Germany and the Academy of Science of the Czech Republic organised a conference on the relationship between "democracy-participation-technology assessment" in February 1999. The objective of the workshop was to express and to the problems of transition "from exchange various viewpoints and attitudes information society to knowledge society. " The great response given to the international conference underlines the need not only for Central and Eastern European Countries to take into consideration more common projects like this for the future.