Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Tourism Management

Stephen J Page
Paperback | Engels
€ 67,95
+ 135 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

One of the leading texts in the field, Tourism Management is the ideal introduction to the fundamentals of tourism as you study for a degree, diploma or single module in the subject with a global focus.

This 6th edition has been revised and updated to include:

  • new content on: sports, festivals and event tourism including the impact of the Olympic Games, social media impacts on tourism and the growth of medical tourism
  • contemporary issues affecting businesses such as disruptive technology, the rise of Airbnb, the impact of terrorism on destination instability and safety and the potential effect of BREXIT
  • updated case studies on BRIC markets and an enhanced focus on Asia as well as emerging markets such as the Middle East and South America
  • enhanced sustainable development coverage highlighting the challenge of climate change and future tourism growth including new debates such as Last Chance Tourism and overtourism
  • a transport section with more international perspectives from China and South America and globalised transport operators and a case study on using taxation to limit air travel behavior
  • an updated companion website with: additional case studies, quizzes, PPTs, further reading, web reading and video links.

It is written in an engaging style that assumes no prior knowledge of tourism and builds up your understanding as you progress through this wide ranging global review of the principles of managing tourism. It traces the evolution and future development of tourism and the challenges facing tourism managers in this fast growing sector of the world economy. This book is highly illustrated with diagrams and colour images, and contains short case studies of contemporary themes of interest, as well as new data, statistics, weblinks to key reports and industry studies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
510
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138391161
Verschijningsdatum:
21/03/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
1139 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 135 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.