Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Tourism in the Muslim World

Hardcover | Engels | Bridging Tourism Theory and Practice | nr. 2
€ 330,45
+ 660 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"Tourism in the Muslim World" provides a synthesis of thought on an influential current issue for tourism and indeed for our times, and a point of focus for tourism researchers, managers and developers in countries such as the United Arab Emirates, Jordan, Egypt, Maldives and Turkey, as well as the Western world, eager to increase their share in this 1.5 billion strong tourist market. Its chapters raise conceptual, practical, and thought-provoking issues for the wider tourism community as it deals with the growth of new markets and destinations in a globalized economy. This collection of culturally and geographically diverse papers feature both Muslim and non-Muslim (country) insights on this international theme. It draws on contributions from a variety of disciplinary perspectives such as law, theology, business, tourism development, sociology, anthropology, and more. "Tourism in the Muslim World" is the second title in Emerald's new book series "Bridging Tourism Theory and Practice" and will appeal to researchers and research students in the social science and management disciplines, as well as to tourism and hospitality professionals with an interest in the Muslim market.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
440
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 2

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781849509206
Verschijningsdatum:
28/10/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
793 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 660 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.