Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The grounding of leadership theories in the practical doing of day-to-day leadership work is a vital, though often neglected, aspect of leadership research. This 'missing what' (Button, 1993) of leadership - the routine, day-to-day practices that constitute its doing - is the essence of the ethnomethodological approach taken in this book. With its emphasis on making visible the everyday, taken-for-granted practices of leadership work it offers the reader a 'unique adequacy' (Garfinkel,1967) in the practices of the study setting and explicates the accomplishment of leadership work 'from within'. Based on extended shadowing of college leaders, the book thus seeks to present a detailed understanding of the practical accomplishment of leadership work in the often neglected learning and skills sector. This book will be of interest to leadership practitioners who find the generalisation and abstraction of more theoretical approaches unrecognisable in relation to their own need to 'do leadership better', as well as to students and academics in the field who wish to draw on its rich resource of situated detail in support of theory development.