Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En los relatos que componen Totentanz ?adaptaciones de Edgar Allan Poe, E. T. A. Hoffmann o El Golem, de Gustav Meyrink?, Battaglia consigue dar vida, con su personalísimo estilo, a la angustia, a lo indecible, a lo sobrenatural, con una eficacia que logra transmitir al lector la atmósfera de las obras de esos grandes maestros de la literatura gótica. Battaglia amaba el cine de Visconti, apreciaba su perfección formal, la suntuosidad de su puesta en escena y su puntillosa documentación, llegando a confesar en una ocasión que le gustaría ser considerado el Visconti del cómic. Totentanz es una buena muestra de que hubiera sido un calificativo merecido. ?Dino Battaglia era un poeta del dibujo?, dijo Hugo Pratt. ?Estilo personal, cercano al grabado, con el que crea atmósferas agobiantes, de esas que el ser humano siempre ha temido. Sabe adaptar como nadie a los grandes autores de la literatura universal [...]. Nadie puede dar más?. Miguel A. Alejo. El Ideal de Granada