• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Total Quality Service

Principles, Practices, and Implementation

D H Stamatis
Hardcover | Engels | St Lucie
€ 188,95
+ 377 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Total Quality Service rises to the business challenge of the 90s. It explains in the most concise terms possible the principles of TQS. The research stands-most unhappy customers do not complain. Instead, they never again buy from businesses that just once left them unsatisfied.
What then is TQS? In the simplest terms, it is the true commitment to operationalizing the concept of customer focus, establishing service performance standards, measuring performance against benchmarks, recognizing and rewarding exemplary behavior, and maintaining enthusiasm for the customer at all times.
Companies that do not provide quality service not only won't compete-they won't exist. Let Total Quality Service put you and your employees on the cutting edge of customer satisfaction.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
332
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781884015830
Verschijningsdatum:
1/08/1995
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 240 mm
Gewicht:
630 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 377 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.