Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Sociaal werk
  6. Total Quality Management in Human Service Organizations

Total Quality Management in Human Service Organizations

Lawrence L Martin
Paperback | Engels | Sage Human Services Guides | nr. 67
€ 216,95
+ 433 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Now that business, government, and other fields are embracing Total Quality Management (TQM) as their management philosphy, TQM may also hold the solution for problems that exist in human services organizations today. After a brief history of TQM, the author discusses the philosophy of management, quality as an organizational goal, the challenges of determining an organization′s customers, and collecting and using customer quality data. He also describes how to achieve quality improvement through teamwork and shows how to use brainstorming, cause and effect diagrams, check sheets, and pareto analysis. Among the other topics examined are contractor involvement, training top management personnel, training middle managers and staff, and selecting an implementation strategy. All the examples used in this volume are drawn from the fields of public administration, gerontology, public health, and management of nonprofit organizations. Total Quality Management in Human Service Organizations is a good "backgrounder" for human service administrators and organizations prior to undergoing a more detailed agency discussion of, or training in, TQM. It is also of great value to students and faculty in social work administration programs who are interested in the basics of TQM.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
112
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 67

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780803949508
Verschijningsdatum:
1/09/1993
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
137 mm x 218 mm
Gewicht:
185 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 433 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.