Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Voor de televisieserie Kijken in de ziel interviewde Coen Verbraak sinds 2009 psychiaters, voetbalcoaches, strafpleiters, politici en artsen. In de nieuwe reeks interviews, die vanaf 22 juli door de NTR zal worden uitgezonden, gaat Verbraak in gesprek met Nederlandse topondernemers onder wie Jeroen van der Veer, Hans Wijers, Thecla Bodewes, Atilay Uslu (Corendon), Ben Mandemakers, Sylvia Tóth, Ronald van Zetten (HEMA), Harold Goddijn (TomTom) en Joop van den Ende. Hoe is het om aan de top te staan van een grote internationale onderneming? Wat zijn de risicos van het vak? Draait alles om geld of staan er ook andere zaken op het spel? Heeft de bonuscultuur de arbeidsmoraal dramatisch aangetast? Is Nederland eigenlijk een gunstig land voor ondernemers? En: heeft de financiële crisis hun blik op de wereld en hun eigen functioneren veranderd? In Kijken in de ziel-Topondernemers stelt Verbraak doortastende vragen en weet hij zijn gesprekpartners zoals altijd te prikkelen tot uitdagende antwoorden. Hiermee sluit dit nieuwe deel van Kijken in de ziel naadloos aan bij de eerdere delen van de succesvolle serie.
Coen Verbraak (1965) is een van de meest spraakmakende interviewers van Nederland. Daarnaast is hij een gerenommeerd televisiemaker. Hij maakte documentaires over onder anderen Guus Hiddink, Jan Wolkers, Freek de Jonge, Sonja Barend, Van Kooten & De Bie en Emile Roemer. Voor de serie Kijken in de ziel ontving hij de Zilveren Nipkowschijf.