Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dieses Buch stellt 44 praxiserprobte Methoden, Denkwerkzeuge und Vorgehensweisen für das strategische Management der Unternehmenskommunikation vor. Etablierte und neue Tools für die Analyse, Planung, Umsetzung und Evaluation von Kommunikation werden kompakt und anwendungsorientiert dargestellt. Kommunikationschefs namhafter Unternehmen und ihre Mitarbeiter geben Einblick in Erfahrungen mit Tools und Lösungsansätze aus der Praxis. Die Autoren stellen zudem drei neu entwickelte Tools zur Steuerung der Unternehmenskommunikation vor, die auf empirischen Studien und aktuellen Erkenntnissen aus der internationalen Forschung basieren: das Communication Manager Roles Grid, das Communications Contributions Framework und den Communication Value Circle. Das Buch dient als Nachschlagewerk und Wegweiser für Kommunikationsverantwortliche und die Unternehmensleitung.