Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book outlines the perspectives of a former teacher who worked at different levels in Zambian educational settings. Central is the question: is the school a knowledge factory or does it serve as an instrument of self-transformation and well-being?The author recognizes that the school brought major benefits to Zambia including widespread basic literary. This enables people to take their part in a globalizing world. He explores the nature of such literary and notes shadows.For many, school means social mobility, leaving behind the villages like Fumbo and Chikungu and moving to affluent suburbs like Woodlands, Lusaka or Riverside, Kitwe. This has been treasured but has it not also created a society where too many are left rootless, lonely, and unemployed? What has been the role of religion? The book is addressed primarily to educationists and strives to answer: can someone teach another?