Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

To change or not to change? E-BOOK

the surprising reality of change in organizations

Holger Regber, Ralf Wetzel
E-book | Engels
€ 17,99
+ 17 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Harold Newman is a staff member of a research institute working on the theory and practice of business organization. His next assignment, analysing a change management project at the KSV Ltd., promises to be no major challenge. But in its course, he comes to realize that all of his beliefs and insights into successful change management are ready for the spoil heap. Harold learns a new lesson: change management comes with strings attached. It is studded with so many pitfalls and caught up in a tangled web of interdependencies and hidden forces that the common manuals and recipes have only limited meaning in real life. Rather, the success or failure of change seems determined by the interplay of corporate cultures and leadership styles, values and convictions, structures and role concepts. While Harold gets drawn more and more into the project, his own research institute becomes the plaything of the same forces - even though its people should know better. We know much about organizations when it comes to science. And yet we seem to know almost nothing when it comes to our daily experience. To Change Or Not To Change is an attempt to re-establish the lost link. The book offers a social sciences approach to organizations, building upon the complexity and irrationality of every day practice. It reveals the hidden traps of change management and offers an ironic way for better survival.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
133
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401417389
Verschijningsdatum:
6/12/2013
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 17 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.