Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A major figure in African American literature, perhaps best known for her 1937 novel Their Eyes Were Watching God, Zora Neale Hurston was also an ambitious playwright and a key figure of the Harlem Renaissance. Available for the first time from Dover, three of Hurston's early plays appear in one collection: "Meet the Mamma" (1925), a send-up of Marcus Garvey's "back to Africa" movement; "Color Struck" (1926), an exploration of colorism and other themes; and "Spunk" (1935), a love triangle with tragic elements.