Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Thoughts on the Suzuki Piano School was written in 1985 by one of the greatest exponents of the Suzuki Piano School. Kataoka went to study with Suzuki after many years of piano study, and soon realized that traditional approaches to piano teaching were wasting the innate ability of younger students. She hopes that through this little book she can bring to light the unnecessary suffering encountered by students and teachers who are using the time-worn read/learn/memorize method of piano study. Some topics covered include: a charming explanation of Shinichi Suzuki's philosophies, the Method itself, how to play, crucial points for beginners (listening, tone, parental assistance), and a thorough overview of Volumes 1 and 2 of the Suzuki Piano School. Her personal touches, triumphs, failures and enlightenment make very interesting reading. All teachers of Suzuki Piano will enjoy and benefit from reading this booklet. Even more important, however, is the fact that non-Suzuki piano teachers should read this, and utilize some of Mrs. Kataoka's thoughts in their teaching. Suzuki parents should also be asked to read this book to assist them in their vital role in the musical education of their children. This book is full of good advice, knowledge and fact.