• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

This Little Kiddy Went To Market

The Corporate Capture Of Childhood

Sharon Beder, Wendy Varney, Richard Gosden
Hardcover | Engels
€ 156,45
+ 312 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book investigates the way that corporations are strategically shaping children to be hyper-consumers as well as the submissive employees and uncritical citizens of the future. Sharon Beder shows how marketers and advertisers are targeting ever younger children in a relentless campaign, transforming children's play into a commercial opportunity and taking advantage of childish anxieties. She presents an alarming picture of how a child's social development - through education, health care and nutrition - has become an ordered conveyor belt of consumerist conditioning. Focusing on education in particular, she also shows how 'difficult' children are taught from an early age that pharmaceuticals can be used to discipline them or to make them 'happy'.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780745329161
Verschijningsdatum:
1/05/2009
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
612 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 312 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.