Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Thinking with Feeling

Fostering Productive Thought in the Classroom

Douglas P Newton
Hardcover | Engels
€ 182,45
+ 364 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Are emotions good or bad for thinking and learning?

Have you ever wondered why a good lesson of one year falls flat in another?

Why do students behave the way they do?

Teachers are expected to foster productive thought yet the neglect of emotion in the classroom, in favour of intellect, means teaching and learning is often not as effective as it might be. Thinking with Feeling explores what we mean by productive thought, its interrelationship with mood and emotions, how teachers can manage that interaction to improve teaching and learning, and what teacher trainers could do about it.

Synthesising the most important international research in the field, it offers a framework for productive, purposeful thought - deduction, understanding, creative thinking, wise thinking, and critical thinking - and explains how mood and emotion can support and also impede learning. It considers the effect of the interplay of emotion and intellect on classroom behaviour, on students' public performance and performance in tests, and how emotional labour can affect the teacher.

Illustrated with examples from practice, this challenging, thoughtful study offers education professionals a basis for understanding the interaction of emotions and cognition and making it a successful partnership in order to improve teaching and learning.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
204
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415819824
Verschijningsdatum:
4/03/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 236 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.