Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Think Like a UX Researcher

How to Observe Users, Influence Design, and Shape Business Strategy

David Travis, Philip Hodgson
Hardcover | Engels
€ 175,95
+ 351 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Think Like a UX Researcher will challenge your preconceptions about user experience (UX) research and encourage you to think beyond the obvious. You'll discover how to plan and conduct UX research, analyze data, persuade teams to take action on the results and build a career in UX. The book will help you take a more strategic view of product design so you can focus on optimizing the user's experience. UX Researchers, Designers, Project Managers, Scrum Masters, Business Analysts and Marketing Managers will find tools, inspiration and ideas to rejuvenate their thinking, inspire their team and improve their craft.

In this newly revised Second Edition, the authors have added six new essays that look at how UX research methods have changed in the last few years, why remote methods should not be the only tools you use, what to do about difficult test participants, how to improve your survey questions, how to identify user goals when you can't directly observe users and now understanding your own epistemological bias will help you become a more persuasive UX researcher.

Key Features

  • Provides a dive-in-anywhere book that offers practical advice and topical examples.
  • Includes thought triggers, exercises and scenarios to test your knowledge of UX research.
  • Features workshop ideas to build a development team's UX maturity.
  • Discusses war stories from seasoned researchers to show you how UX research methods can be tailored to your own organization.
  • Specificaties

    Betrokkenen

    Auteur(s):
    Uitgeverij:

    Inhoud

    Aantal bladzijden:
    336
    Taal:
    Engels

    Eigenschappen

    Productcode (EAN):
    9781032532554
    Verschijningsdatum:
    26/07/2023
    Uitvoering:
    Hardcover
    Formaat:
    Genaaid
    Afmetingen:
    152 mm x 229 mm
    Gewicht:
    639 g
    Standaard Boekhandel

    Alleen bij Standaard Boekhandel

    + 351 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
    E-BOOK ACTIE

    Tot meer dan 50% korting

    op een selectie e-books
    E-BOOK ACTIE
    E-book kortingen
    Standaard Boekhandel

    Beoordelingen

    We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.