Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mentir. Tricher. Voler. Gagner. Dans la famille Quest, on est voleur de génération en génération. Ross, dix-sept ans, a pourtant d'autres projets en tête : elle a prévu de s'enfuir pour repartir de zéro, aller à la fac, mener une existence normale... Mais le soir de son départ, lors de leur dernière expédition, sa mère se fait kidnapper. Or, le même soir, Ross reçoit un mail lui annonçant qu'elle a été sélectionnée pour participer au Trophée, une série de missions aussi illégales que dangereuses où elle pourrait remporter de quoi payer la rançon exorbitante. Elle le sait, elle doit abandonner ses rêves pour sauver sa mère. Lorsque Ross apprend que parmi les candidats, il y a son ancienne meilleure amie devenue son ennemie jurée, et le fils séduisant d'une famille rivale, gagner le Trophée devient encore plus périlleux qu'elle ne l'imaginait...