Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A bit irreverent yet, kind and truthful, this book is for substitutes, teachers, and administrators. It describes the work-life of an experienced substitute teacher through the lenses of "best practices." It begins with the need for education: Axiom (1) "Teaching is a prerequisite for human evolution" to Axiom (11) "Do not take anything personally", even when the students say you are "the best sub they ever had." For grades K-12, this book helps with classroom management techniques to keeping track of multiple assignments. All you need is a tolerance for ambiguity (everyday is different), a healthy lunch, and perhaps ear plugs for rainy day recesses. Author: Bill Buxton (MA, MBA, TESOL) has been a "mostly friendly" substitute for about five years for grades four through twelve in various socioeconomic districts. He believes the primary goal of a substitute teacher is to support the professional teacher by following the sub plans, with some discretion, of course.