Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Second Edition of a classic text is fully updated and greatly expanded, with in-depth revisions that include advancements in the component technology of microelectronics. The most noticeable one is the addition of an entirely new chapter on microwave modules and the gallium arsenide (GaAs) chips, which have seldom been discussed in any of the textbooks or publications in the area of thermal management of electronic equipment. With this new chapter, the book is complete and whole in the area of thermal design of electronics systems. With an increased demand on system reliability and performance combined with the miniaturization of devices, thermal consideration has become a crucial factor in the design of electronic packaging, from chip to system levels. This book emphasizes the solving of practical design problems in a wide range of subjects related to various heat transfer technologies. While focusing on understanding the physics involved in the subject area, the authors have provided substantial practical design data and empirical correlations used in the analysis and design of equipment. The book provides the fundamentals along with a step-by-step analysis approach to engineering, making it an indispensable reference volume.