• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Théories et méthodes

Patrice Noisette, Franck Vallérugo
Paperback | Frans | Le marketing urbain | nr. 1
€ 22,00
+ 44 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Comment assurer la compétitivité et l'attractivité d'un territoire dans une économie globale et mondialisée, tout en répondant aux exigences humaines de solidarité, de vivre-ensemble ?

À l'heure où le « marketing urbain » n'est plus considéré comme d'actualité, voire est décrié par certains, cet ouvrage propose de rappeler un certain nombre de principes, à la fois théoriques et opérationnels, qui fondent la solidité de ce concept. Ecrit sous la forme d'un essai plutôt que d'un manuel didactique, il démontre combien la triple transition écologique, numérique et sociale à l'oeuvre aujourd'hui dans les territoires en rétablit toute l'acuité, au service du management public local.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Frans
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 1

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782815930314
Verschijningsdatum:
23/08/2018
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
276 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 44 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.