Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Irish theatre has never been so successful, yet at the same time never more in need of rigorous evaluation. Many of the plays by Brian Friel, Thomas Murphy, Thomas Kilroy, Frank McGuinness, Anne Devlin, Sebastian Barry, Conor McPherson, Martin McDonagh (London-Irish), Marina Carr, Billy Roche and Marie Jones have been critically acclaimed and won substantial awards. In addition, Irish directors, designers, actors and administrators have worked at some of the best theatres in the world and with some of the most talented professionals available. In this comprehensive collection of essays, playwrights, directors, journalists, theatre practitioners, critics and academics, from many different countries and backgrounds, give their perceptive points of view. Each contributor takes an approach which is passionate, idiosyncratic, astute, provocative and refreshing. All of the writing, in one way or another, hints at the demands, magic, urgency and ephemeral qualities of good theatre. This extremely valuable collection of accessible essays will promote discussion and is a timely and welcome addition to the critical debate on Irish drama.