Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
For 365 consecutive days, from August 1, 2013 to July 31, 2014, I posted a daily digital image to a "visual blog" that always featured, however tangentially, some aspect of one or more athletic shoes. The project began as a pedagogical ploy, instigated during a Teacher Workshop at the Art Institute of Chicago and utilized in my tutoring of student athletes at the University of Nebraska-Lincoln, but it morphed - for me - into something more: a disciplined personal journey of graphic invention. This book reflects both dimensions of the "Blue Shoes" project: (a) the pedagogical and practical, through inclusion of a formal lesson plan (Appendix I) and an example student essay (Appendix II) and (b) my artistic journey, via 52 color plates chronologically selected from the full set of 365 graphic online posts. The project as a whole is outlined in Georgina Valverde's gracious foreword and my brief introductory essay.