Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This collection of stories translated from the original German of the Swiss writer Adelheid Duvanel (1936-1996) is preceded by an introductory biographical essay that should help the reader to understand the connections between Duvanel's life and her subjects. The apparent lack of love in the lives of all her subjects can be traced back to Duvanel's extremely complex and chaotic life. The subjects of Duvanel's stories, which were mostly women or children, included single mothers without financial or emotional support from the biological father; elderly, lonely women; illegitimate children; men and women afraid of relationships. These short stories deal with one situation, presented with (sometimes surreal) imagery that seems to reside in the unconscious: yet an undercurrent of wry Neo-Expressionism. Instead of dialogue we read the thoughts and dreams of a subject, thanks to imagery reminiscent of the art of Max Ernst. In fact, several stories are nothing but the retelling of a dream.