Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Anyone who wants to do business in China must understand its customs, people, and culture. Just because its economy is exploding doesn't mean that anyone can go there and make a fortune. In fact, business practices are still deeply rooted in ancient cultural traditions. A Western businessperson who wants to succeed must understand all the rules-even the ones that aren't written down. Join Alan Refkin, an American financier, as he takes a Chinese company through a painstaking process so it can be publicly listed on the U.S. capital markets. He learns how to do business in China the hard way, and now he shares his secrets so capitalists can navigate its contemporary terrain. You will learn why, in China, it's all about the money; how to assemble deals in China; how to close the deal when working with the Chinese; and much more! The names of the firms and individuals have been changed, but the story and lessons in this business guidebook are completely true. Join an American businessman as he seeks to make his fortune in The Wild, Wild East.