Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The What, How, and Why of Advertising

Masters of Marketing Secrets: Unknown Basics That Shape Ad Response

Robert C Worstell, John E Kennedy
Paperback | Engels
€ 18,45
+ 36 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

""ADVERTISING should be judged only by the goods it is conclusively known to sell, at a given cost. Mere opinions on Advertising Copy should be excluded from consideration, because opinions on Advertising are conflicting as opinions on Religion. ""But, it is different with Advertising, as it is with Mechanics or with Medicine, all three of which can be conclusively tested. ""Many Advertisers, however, seem satisfied to spend their money on mere Opinions about Advertising when they might have invested it on Evidence about Advertising. ""When it is anything less than Salesmanship it is not real Advertising, but only 'General Publicity.' And, 'General Publicity' admittedly claims only to 'Keep the Name before the People, ' - to produce a 'General impression on the Trade, ' and to 'Influence Sales' for the salesmen. ""The only way to judge Advertising is to judge it by the amount of goods It is conclusively known to Sell, at a given cost."" John E. Kennedy Get this copy for yourself and learn...

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
116
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781312099975
Verschijningsdatum:
29/05/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
181 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 36 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.