Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Published in association with the Cosman Keller Art and Music Trust. Over the last forty years Bayan Northcott has established himself as one of London's leading music critics, a figure much admired by Hans Keller [1919-85] whose ideas he frequently invokes. Moving easily between the classics and the moderns, and writing with exceptional acuity, he brings a vast knowledge to bear on every issue great or small. In these years, though, he has also developed as a composer; and it is the meeting point of critic and artist that this, his first selection of essays, celebrates. The first part deals mainly with musical questions, the second with music for words, the third with a gallery of composers, and the fourth with the various states of music. It is a book that will appeal to ordinary music lovers and connoisseurs alike.