Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pablo Picasso's continued search for the essential features of perceived objects and his natural abidance to the general principles regulating artistic creation determined his intuitive analysis of the various stages of vision. His exploration of pictorial language is reflected in the well-established periods in the development of Cubism. Progressively, objects were analyzed first by their image (or retinal) and surface (or external) features as viewed from particular observer-oriented viewpoints during the Pre-Cubist and Cézannian Cubist stages; then by viewer-independent, structural features during Analytic Cubism; and finally by categorial features during Synthetic Cubism. This final re-evaluation allowed the artist to treat pictorial language as truly arbitrary, leading to metaphorical correlations between objects that went beyond what was actually depicted on the surface of the canvas.