Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book describes the creation, development and management of the U.S. Army Culture & Foreign Language Enterprise from the vantage point of Dr. Jim Schnell, U.S. Army Culture & Foreign Language Management Office Lead Social Scientist at Headquarters TRADOC (Training & Doctrine Command), Fort Eustis, Virginia. His role has focused on support via implementation of the U.S. Army Culture & Foreign Language Strategy from its beginnings as an Intelligence function and recruitment, hiring & management of the Culture & Foreign Language Advisors. As such, this has provided Schnell with relevant insights regarding how attempts to operationalize cultural principles in support of mission accomplishment have evolved within the U.S. Army and how the Army bureaucracy has responded to this kind of innovation.