Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Encouraged by the successes of their co-curated exhibitions Inexpressible (2009), After Hours/ Individual Stories (2010), and You First (2011), artists Dalibor Polívka and Rob Mintz (co-founders of UFORA, the Universal Festival of Relational Art) decided to create an art book depicting how "relational aesthetics" had rocked their world. In this handsomely designed volume, their essays compliment seminal texts by the influential French curator Nicolas Bourriaud (who coined the term "relational aesthetics") and Mostyn gallery director Alfredo Cramerotti. Nicolas Bourriaud's essay "Instable Connections" sets the record straight on the history of the term. Alfredo Cramerotti's piece, "Three Ways of Curating," presents new approaches to creative survival in an ever-shifting, curatorial culture. Delving into "exhibition as medium" and "institutional critique," The Unreality of UFORA presents the work of a cadre of contemporary artists participating in an experimental exhibition. Full of incisive quotations from a variety of experts about the impact of "relational aesthetics," its controversial acceptance, and its place in art history, The Unreality of UFORA should be on the radar of artists, collectors, curators, and art students seeking a high-octane jolt of insight into the relational turn.